عسگرحسنی پور، در گفتگو با خبرنگار ایرنا، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان رضوانشهر اظهار داشت: این منطقه به لحاظ واقع شدن در جوار ساحل زیبای دریا و با وجود جنگل ها و چشم انداز های زیبای طبیعی مسافران بسیاری را به خود جلب می کند.
وی افزود: 21 کیلومتر ساحل دریا از روستای تازه آباد تا سیمبرخاله، پارک جنگلی دکتر درستکار، بنای تاریخی اسپیه مزگت یا مسجد سفید با قدمتی بیش از یکهزار سال، آبشار ویسادار پره سر با چشم اندازی زیبا از جمله مکان های دیدنی این شهرستان هستند .
حسنی پور همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تأمین امکانات ضروری در این شهرستان افزود: از نظر تأمین و فراهم سازی ارزاق و مایحتاج عمومی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و هیچ مشکلی نداریم و نظارت ها به صورت مستمر و مداوم توسط عوامل نظارتی انجام می شود.
ایشان در ادامه بیان کرد: برگزاری مراسم استقبال از نوروز و برپایی سفره های هفت سین، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، جشنواره های فرهنگی و بومی محلی، راه اندازی مراکز اطلاع رسانی جهت راهنمایی مسافران و گردشگران نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا می باشد.
وی همچنین با اشاره به امکانات اسکان مسافران و مهمنان نوروزی یاداور شد: در حوزه اسکان 4 هتل، 18 مدرسه با 186 کلاس و 42 سوئیت(خانه معلم و استراحت گاه فرهنگیان) و 300 مسافر کاشانه و مجتمع ها و مهمان سراهای ادارات و همچنین پایگاه هلال احمر شهرستان در 3 محور و مساجد بین راهی آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
7293 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.