به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز یکشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی اداره های آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: مسئولان روابط عمومی ها به عنوان مشاوران اجرایی، نقش هماهنگ سازی وظایف سازمانی با مردم را دارند.
وی اضافه کرد: کار روابط عمومی، برجسته سازی رسانه ای فعالیت های سازمان ها و ارتباط آن با جامعه هدف است و واحدهای روابط عمومی نباید جای نیروهای از رده خارج و کم کار باشد.
وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، ممنوعیتی در اطلاع رسانی ندارند و رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشند و سیاست دولت، شفاف سازی عملکردهاست.
رنجکش با اشاره به اینکه برخی دستگاه های دولتی در آستارا مسئول روابط عمومی ندارند، اظهار کرد: مسئولان روابط عمومی از بین افراد خوشفکر و دارای انگیزه انتخاب شوند و در اوایل سال آینده، دوره آموزشی گزارش نویسی برای مسئولان روابط عمومی برگزار خواهیم کرد.
او گفت: دفترهای سازمان های صدا و سیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان دو رسانه حاکمیتی در آستارا فعال و نمایندگی خبرگزاری های مهم کشور و 10 نشریه مکتوب نیز از ظرفیت های رسانه ای این شهرستان است.
فرماندار آستارا اضافه کرد: مولفه های خبری سرعت، دقت و صحت در رسانه های حاکمیتی به درستی اجرا می‌شود و هرگز اعتبار خبر، قربانی سرعت نمی شود و نسبت به سایر رسانه ها قابل اعتمادتر هستند.
رنجکش افزود: رسانه‌ها باید با بیان چالش‌های موجود، مدیران را به پاسخگویی بکشانند و معضلات حوزه های مختلف را بررسی و برای رفع آنها راهکار ارائه کنند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.