رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از معرفی مدیر پروژه‌های سراوان، راه اندازی کمپکتور در ابتدای سال ۹۷ و بهسازی جاده دسترسی به سایت سراوان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،  علیرضا حاجی‌پور اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در نظر دارد پروژه هایی از قبیل برق رسانی به سراوان، راه اندازی تصفیه خانه شیرابه، آسفالت و ترمیم جاده دسترسی، خرید ماشین آلات و پوشش گیاهی روی پشته های خاکی را اجرایی نماید.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت افزود: در همین راستا با حکم مسعود نصرتی شهردار رشت، محمود بهرام خواه که پیش از این به عنوان معاون دفن و پردازش سازمان همکاری داشت به عنوان مسئول پیگیری پروژه های مربوط به دستگاه سراوان منصوب شد تا اجرای این پروژه ها تسریع شود.

وی در ادامه گفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت برنامه های متعددی را در ماه های اخیر در دستور کار داشته است و یکی از این موارد که در روزهای اخیر با همراهی سازمان عمران به مرحله اجرا در آمد بهسازی مسیر دسترسی و ترمیم آسفالت بود.

علیرضا حاجی پور اعلام کرد: بودجه این پروژه از محل اسناد خزانه به تاریخ سر رسید بیستم دی ماه به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به حساب سازمان عمران واریز و با همراهی کامل این سازمان به مرحله اجرا در آمد.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در ادامه از آغاز به کار دو کمپکتور در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بودجه یکی از این دو کمپکتور از محل اسناد خزانه اسلامی به تاریخ سررسید بیستم دی ماه به مبلغ ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تامین شد و با توجه به نوسانات نرخ ارز مابقی آن از منابع داخلی تامین خواهد شد.

حاجی پور با بیان اینکه مناقصه برگزار و شرکت وارد کننده این کمپکتور نیز مشخص شده است اعلام کرد: ثبت و سفارش این کمپکتور که از آلمان وارد خواهد شد انجام شده و در اوایل سال آینده آغاز به کار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ۸۰۰ میلیون تومان از مبلغ کمپکتور دوم نیز از محل اسناد خزانه به تاریخ سررسید بیست و هشتم اسفند تامین خواهد شد و حدود ۶۵۰ میلیون تومان نیز از سازمان برنامه و بودجه به این مبلغ اضافه می گردد و مابقی آن توسط منابع داخلی تامین خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت همچنین اظهار داشت: بحث مربوط به پوشش گیاهی روی پشته های خاکی سراوان نیز به جهت جلوگیری از رانش های احتمالی در دستور کار است.

علیرضا حاجی پور گفت: با برگزاری مناقصه شرکت مربوطه مشخص شده و قرار است دو گونه گیاهی وتیور و سرو رونده (جونی پروس) کاشته شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با اشاره به در اختیار داشتن ۱۵ میلیارد تومان اسناد خزانه تصریح کرد: از این محل پروژه های بهسازی آسفالت، سوله تخمیر و کود نرم، انتقال شیرابه از رمپ به تصفیه خانه، خطوط انتقال مواد آلی، کمپکتور (زباله کوب)، مدیریت و کاهش بوی کود آلی، تامین برق محل دفن سراوان، اندازه گیری کمی و کیفی شیرابه سراوان و خریداری ۴ دستگاه کامیون برای کود آلی، کشنده ولوو، ۳ دستگاه لودر، بیل زنجیری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.