فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اعلام اینکه سه هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و 72 راس دام فاقد مجوز در این شهرستان کشف و ضبط شد گفت:برای پیشگیری از حوادث و وقایع ناگوار چهارشنبه آخر سال و مبارزه با قاچاقچیان مواد محترقه روز گذشته طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان رودسر به اجرا در آمد و در این اقدام یک فروشنده مواد محترقه نیز دستگیر شد.
سرهنگ رمضانعلی پورقاسم افزود: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده و رسیدگی به جرایم به مراجع قضایی معرفی شده است.
وی به خانواده ها هشدار داد: با توجه به نزدیکی به آخرین چهارشنبه آخر سال ،مراقب فرزندان خود باشند تا با خرید ترقه و مواد محترقه لذت شادی یک لحظه را با یک عمر پشیمانی عوض نکنند.
وی اظهارداشت: همچنین در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،ماموران انتظامی بخش چابکسر حین گشت زنی در محور چابکسر به رامسر به یک دستگاه کامیونت و یکدستگاه نیسان حامل احشام زنده مشکوک شده و این خودروها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی ماموران مشخص شد که این دو خودرو فاقد هرگونه مجوز رسمی حمل هستند، از این خودرو ها با 22 راس گاو و گوساله و 50 راس گوسفند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
به گفته سرهنگ پورقاسم ارزش ریالی دام های توقیف شده 550 میلیون ریال برآورد و این دام های توقیف شده تحویل دامپزشکی شهرستان شدند و دو متهم 44 و 32 ساله به عنوان رانندگان این خودروها نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل هم از کشف 10تن چوب جنگلی قاچاق دراین شهرستان خبر داد و اظهارداشت:ماموران انتظامی پاسگاه بخش دیلمان در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق از فعالیت یک شخص در زمینه قاچاق چوب مطلع شدند.
سرهنگ حمید محمدی نسب گفت: با تحقیقات نامحسوس پلیسی قاچاق چوب توسط این فرد برای ماموران انتظامی محرز شد و ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی خودروی کامیون حامل چوب را متوقف کردند.
وی یادآورشد:از خودروی متهم 10 تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش 40 میلیون ریال کشف و ضبط و راننده متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
وی با اشاره به این که قطع درختان جنگلی تجاوز به حقوق اقتصادی و فرهنگی جامعه است، از مردم خواست،چنانچه از فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب مطلع هستند مراتب را بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.