مهدی نوری غروب شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با حضور 200 ورزشکار از استان گیلان در رده های سنی مختلف به مدت یک روز در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.
وی افزود: 13 ورزشکار از آستارا به سرپرستی علی عرب زاده در این رقابت ها حضور یافته بودند و همه آنها شامل آریا مکانی، سهیل دشتی نیا، واعظ سرباز، آرین رهایی و یاشار تعالی در اوزان خود به مقام نخست، علی رضا پور حنیفه، محمد سعید محرم یاری، مهرداد نوری و امین رضا کرمزاده در اوزان خود به مقام دوم و فردین شکری، حمید حبیبی پور، مهیار باقرپور و امیر بهادری در اوزان خود به مقام سوم دست یافتند.
سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی در آستارا فعالیت می کنند.

** صادرات 17 تن خامه از آستارا به روسیه
رئیس شبکه دامپزشکی آستارا با اعلام این خبر گفت: این محموله امروز (شنبه) با مجوز اداره کل دامپزشکی استان مازندران از شهرستان آمل حمل و با نظارت شبکه دامپزشکی آستارا از گمرک این شهرستان صادر شد.
بهرام پورضرب افزود: ارزش محموله 34 هزار دلار بود و شبکه دامپزشکی آستارا بر محموله های صادراتی حوزه خود، نظارت می کند و پیش از این، حدود 170 تن خامه از مرز آستارا به روسیه صادر شده بود.
اداره کل گمرک آستارا در امور واردات و صادرات، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، حمل و نقل داخلی و خارجی، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور و تردد اتباع خارجی است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.