فرماندار رشت با تاکید بر این که همه بایستی در قبال اقدامات و موضوع های مربوط به اشتغال پاسخگو باشیم، گفت : مردم از ما انتظار دارند بنابراین همه ما می بایست در بخش اشتغالزایی وقت بگذاریم.

به گزارش ایلنا از رشت،سید محمد احمدی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رشت که در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزارشد اظهار کرد: تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خرد خانگی بسیار می‌تواند در بحث اشتغال نقش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد برخی از دستگاه‌ها شتاب خوبی دارد و حتماً کارنامه‌های موفقی برای شهرستان رقم خواهد زد خاطرنشان کرد با وجود همه محدودیت ها، رویکرد بانک ها در سطح کلان استان و شهرستان در ارایه تسهیلات طرح های اشتغالزایی خوب است و ما بایستی از این فرصت استفاده کنیم.

احمدی با بیان این که مدیران شهرستان رشت حتما حداقل یک روز از وقت‌شان را به موضوع اشتغال بپردازند، اظهار کرد: مدیران در بحث اشتغال بایستی خودشان پی‌گیر موضوعات بوده و نظارت دقیقی داشته باشند.

وی با انتقاد از عدم حضور تعدادی از مدیران در جلسه تصریح کرد: این عدم حضور به هیچ وجه پذیرفتنی نیست زیرا جلسه های کارگروه اشتغال از جلسات مهم است که حضور مدیران در آن اهمیت دارد و انتقاد بنده  در راستای مطالبات مردم در زمینه اشتغال است .

فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: بسیاری از موانع در بخش طرح های اشتغالزایی و ارائه تسهیلات ، در چنین جلساتی با گفتگو مرتفع می شود.

احمدی بابیان اینکه شاید نسبت به برخی از طرح‌های متمرکز اشتغال ایراداتی وارد باشد افزود: باید به گونه‌ای عمل شود که از ظرفیت‌های شهرستان برای ایجاد اشتغال بهره‌مند شویم و باید  نظارت بر ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی تقویت شود تا اینگونه تسهیلات اشتغال در اختیار هرفردی قرار نگیرد.

وی خاطر نشان کرد: موانع در راستای اشتغال کم شده و هیچ مانعی نباید منجر به کمرنگ شدن پویایی در شهرستان شود و اولویت کار هم اکنون توانمند سازی افراد به خصوص در روستاها برای ایجاد اشتغال است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.