به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی عصر روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت در فرمانداری گفت: این تعداد از طریق دستگاه های متولی شامل جهاد کشاورزی، گردشگری، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی، بنیاد مسکن و صنعت و معدن معرفی و تسهیلات اشتغالزایی را دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد با وجود همه محدودیت ها، رویکرد بانک ها در سطح کلان، استان و شهرستان در ارایه تسهیلات طرح های اشتغالزایی خوب است و ما بایستی از این فرصت استفاده کنیم.
فرماندار شهرستان رشت در ادامه با تاکید بر این که همه ما تا پایان سال جاری بایستی در قبال اقدامات و موضوع های مربوط به اشتغال پاسخگو باشیم، افزود : مردم از ما انتظار دارند بنابراین همه ما بایستی در بخش اشتغالزایی وقت بگذاریم.
احمدی با بیان این که مدیران شهرستان رشت حتما حداقل یک روز از وقت شان را به موضوع اشتغال بپردازند، اظهار کرد: مدیران در بحث اشتغال بایستی خودشان پی گیر موضوعات بوده و نظارت دقیقی داشته باشند.
وی با انتقاد از عدم حضور تعدادی از بخشداران و سایر دعوت شدگان در جلسه مهم امروز کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری تصریح کرد: این عدم حضور به هیچ وجه پذیرفتنی نیست زیرا جلسه های کارگروه اشتغال از جلسات مهم است که حضور افراد در آن اهمیت دارد.
وی با بیان این که انتقاد ما به عنوان فرماندار در راستای مطالبات مردم در زمینه اشتغال است، افزود: مدیران و یا بخشداران شهرستان رشت که توان انجام کار را ندارند و موضوعات مانند اشتغال و اشتغالزایی برای آنها سنگین است، ادامه ندهند.
فرماندار شهرستان رشت برگزاری جلسه های کارگروه اشتغال و حضور در این جلسه ها را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: بسیاری از موانع در بخش طرح های اشتغالزایی و ارایه تسهیلات در گفت و گو های این جلسه ها مرتفع شده است.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.