مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در سال 96 به منظور تصویب صورت‌های مالی و بودجه با حضور 100درصد سهامداران تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه مجمع عمومی به ریاست دکتر گیاهی با حضور نمایندگان صاحبان سهام، اعضای هیئت مدیره آبفای گیلان ، معاونین و مدیران امور تشکیل و بودجه سال 97 و صورت‌های مالی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای سال95 شرکت با گزارش مطلوب حسابرسی به تصویب رسید.

سید محسن حسینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان گزارش مفصلی از اقدامات و تکالیف خاص هیئت مدیره به مجمع عمومی ارائه کرد و ضمن تشریح عملکرد این شرکت به اهداف و برنامه‌های بودجه سال 97 آبفای گیلان پرداخت.

وی همچنین با تشریح سند چشم‌انداز شرکت و راهبردهای آن، اهداف، خط مشی‌ها و برنامه‌های آتی در رابطه با نیروی انسانی، بازنشستگی، چگونگی پرداخت‌ها را بیان کرد و در این راستا بهره مندی از تسهیلات غیردولتی را جهت اجرای پروژه‌ها و استفاده از روش‌های نوین سرمایه‌گذاری را بسیار حائز اهمیت دانست.

گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن ارائه راهکارهای لازم درباره گزارشات ارائه شده، به بیان انتظارات مجمع در حوزه آب و فاضلاب شهری پرداخت و بر اهمیت تعامل و همکاری با شهرداریها جهت ساماندهی طرح های فاضلاب تأکید کرد.

همچنین در این جلسه گزارش حسابرس مستقل طرحهای تملک دارایی‌های سرمایه ای قرائت و با اظهار نظر مطلوب توسط سازمان حسابرسی، در مجمع عمومی به تصویب رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.