به گزارش عصر جمعه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش در بازدید از مرکز خدمات درمانی بخش لوندویل این شهرستان افزود: نظارت لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شبکه بهداشت و درمان آستارا به مراکز درمانی این شهرستان اعمال نمی شود.
وی اضافه کرد: مرکز بهداشتی درمانی لوندیل با توجه به تصمیم اتخاذ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان باید شبانه روزی می شد، ولی عملی نشده و برای مردم مشکل ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: پزشکان مرکز بهداشتی درمانی لوندویل پس از وقت اداری حضور ندارند و این امر موجب اختلال در ارائه خدمات درمانی به مردم شده و مسئولان بهداشت و درمان شهرستان و استان باید پاسخگوی نارضایتی های مردم باشند.
فرماندار آستارا خاطرنشان کرد: شهر لوندویل در محور آستارا به تالش قرار گرفته و همه روزه علاوه بر جمعیت ساکن، تعداد زیادی از مسافران نیز به مرکز بهداشتی درمانی آن مراجعه می کنند و باید فعالیت آن شبانه روزی شود.
رنجکش تصریح کرد: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای تکمیل زیرساخت های بهداشتی و درمانی به کاربسته و راه اندازی بیمارستان جدید آستارا و آغاز ساخت بیمارستان لوندویل گواه این ادعاست که به دلیل ضعف در مدیریت مراکز بهداشتی و درمانی، خدمات صادقانه و سازنده دولت نباید زیر سوال برود.
شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با شش مرکز بهداشتی، یک بیمارستان 132 تختخوابی، یک مرکز درمانی در لوندویل، 23 خانه بهداشت و حدود 500 نیروی انسانی خدمات رسانی می کند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش مرکزی و لوندویل در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.