به گزارش ایرنا ، فرزاد شریف نیا مسئول برگزاری این نمایشگاه غروب پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در قالب 70 غرفه و در مساحت 1200 متر در محل دائمی نمایشگاه ها و همایش های منطقه آزاد انزلی افتتاح شده است.
وی افزود: در راستای حمایت از تولید داخلی ، در این نمایشگاه محصولات مبلمان و لوستر تولید کنندگان داخل کشور با نرخ 40 درصد کمتر از قیمت بازار و تحویل رایگان آن درب منزل، به مردم عرضه می شود.
وی یادآور شد: توجه به لزوم حمایت همه جانبه از تولید داخلی و رعایت حقوق مصرف کنندگان و افزایش قدرت خرید مردم در ایام نزدیک سال نو ، مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه است .
شریف نیا با اشاره به اینکه 50 غرفه از این نمایشگاه به عرضه تولیدات مبلمان و لوستر تولید کنندگان کشور تعلق دارد اظهار کرد: با فراخوان انجام شده و استقبال تولید کنندگان و عرضه گنندگان سوغات سایر استان ها ، 20 غرفه از نمایشگاه مبلمان و لوستر نیز به عرضه سوغات، محصولات تولیدی و خوراکی سایر استان های کشور اختصاص داده شده است.
وی افزود: برپایی این نمایشگاه تا ششم اسفند ماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند از ساعت 15 تا 21 هر روز از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه خزر است و کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.