مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: سامانه 3415 برای پرداخت تلفنی صورت‌حساب گاز راه‌اندازی شده و مشترکان می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورت‌حساب گاز خود را از این طریق پرداخت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: سامانه 3415 برای پرداخت تلفنی صورت‌حساب گاز راه‌اندازی شده و مشترکان عزیز می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورتحساب گاز  خود را از این طریق پرداخت کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود: اطلاع از مبلغ قبض، امکان پرداخت صورت‌حساب، کاهش مراجعات به ادارات، کاهش مصرف سوخت به جهت تردد و... از جمله مزایای این سامانه است.

اکبر ادامه داد: استفاده از این روش برای افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان عزیز صورت گرفته و سبب توسعه دولت الکترونیک و بی‌نیاز شدن از مراجعه حضوری به ادارات گاز یا بانک‌ها و به تبع آن کاهش صرف وقت و هزینه برای مشترکان عزیز خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشترکان عزیز می‌توانند با گرفتن شماره تلفن 3415، با وارد کردن شماره اشتراک، شماره کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی آن، مبلغ صورت‌حساب گاز خود را پرداخت کنند.

لازم به ذکر است، این سامانه جایگزین سامانه 2000 شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.