به گزارش ایرنا، رضا سیف اللهی غروب چهارشنبه در جشنوره تجلیل از مدیران خلاق و نو آور استان افزود: افرادی همچون انیشتین، گاندی ، استیو جابز ، مجتهدی گیلانی و میرزا کوچک خان انسان های غیرعادی و غیرقابل درک شناخته شدن بودند اما آنچه امروز در زندگی مان داریم حاصل تلاش آنهاست.
وی با اشاره به مساحت حدود 44 هزار کیلومتر مربع مجموع استان های مازندران و گلستان و مساحت افزون بر 41 هزار کیلومتر مربعی کشور هلند اظهار کرد: هلند یک هزارم پتانسیل گیلان را ندارند؛ اما بزرگترین صادر کننده گل جهان هستند .
وی با بیان اینکه کشورهای روسیه و پاکستان بزرگترین وارد کننده چای دنیا هستند، ادامه داد: همچنبن در بخش چای ؛ با وجود تولید چای در گیلان، سهمی از بازار روسیه و پاکستان نداریم.
سیف اللهی خاطر نشان کرد: افرادی که محصولات شان برند و جهانی شده است از طریق خلاقیت به این مهم دست یافته اند.
وی اظهار داشت : گیلان مجموعه کارگزاری ارزیابی موسسات دانش بنیان اردبیل، مازندران و زنجان را از آن خود کرد.
رئیس مرکز اموزش بازرگانی گیلان نیز در این جشنواره گفت: با گذشت 25 ماه از تاسیس این مرکز در استان 50 هزار نفر ساعت؛ آموزش های تخصصی ، صادرات ، گمرک و تجارت برگزار شده است.
رهام قلیچی با اشاره به برگزاری دهها کنگره و همایش در استان ازسوی مرکز اموزش بازرگانی ، از مدیریت گیلان به مجموعه کارگزاری ارزیابی موسسات دانش بنیان اردبیل ، مازندران و زنجان خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت شرکت های دانش بنیان گفت: از نظر آینده پژوهی شرکت های دانش بنیان در راس شرکتهای دیگر قرار خواهد گرفت.
وی همچنین به بانک اطلاعاتی و شناسایی نیروی انسانی خلاق و شایسته اشاره وبیان کرد: در این برنامه ما نیروی انسانی شایسته را شناسایی می کنیم.
قلیچی با بیان اینکه تاکنون 62 پرونده در این رابطه داشته ایم، تصریح کرد: افرادی که فکر می کنند توان مدیریت دارند ، می توانند خود را مورد ارزیابی قرار دهند.
وی تصریح کرد: این ارزیابی که توسط شرکت های بین المللی (آی سی اس کانادا) انجام شده ، یکسال طول کشیده است.
وی اظهار امیدواری کرد که این اقدامات بتواند بستر نهادینه شدن شایسته سالاری در مدیریت استان را فراهم کند.
در پایان این مراسم از مدیران خلاق و نو اور استان در بخش های مختلف تجلیل شد.
خبرنگار: سلیمانی**انتشار دهنده: بابایی
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.