به گزارش روز یکشنبه ایرنا عبدالرضا دادبود در جمع مدیران ستادی شهرداری گرگان با بیان اینکه جدیت رفتاری در کار با رعایت نکردن اخلاق متفاوت است، اظهار کرد: ضمن برخورد با مفسدان و از بین بردن زمینه های فساد در شهرداری باید گلوگاه‌ های آن را شناسائی کنیم تا رضایتمندی مردم در عملکرد ما احساس شود.
وی؛ نتیجه اعتماد مردم به شهرداری و رضایتمندی آنان را همراهی در امور مختلف شهری و توسعه و آبادانی شهر بیان کرد و افزود: در برخورد قانونی با خطاکاران و متخلفان گذشت نمی شود و از سوی دیگر باید از همه ظرفیت های موجود در شهرداری به ویژه نیروی انسانی به عنوان یکی از ارکان توسعه استفاده شود.
دادبود؛ بر استفاده از فناوری‌ های روز در کنار خلاقیت مدیران و کارشناسان تاکید کرد و کار در شهرداری را شبانه روزی بیان نمود و اظهار کرد: کارکنان این نهاد باید همیشه آماده خدمت به مردم باشند.
شهردار گرگان افزود: مدیران با جلب مشارکت های مردمی و جذب سرمایه های اجتماعی می توانند در پیشبرد امور شهری موفقیت بیشتری داشته باشند.
وی از راه اندازی مرکز جذب ایده و نوآوری شهری و دفتر سرمایه‌ گذاری و مشارکت‌ های مردمی در شهرداری گرگان نیز خبر داد و اضافه کرد: این بخش ها می تواند زمینه ساز افزایش مشارکت مردم در امور شهری شود.
شهردار گرگان از کمبود پارکینگ و سرویس بهداشتی در سطح شهر گرگان نیز انتقاد کرد و بر همکاری بخش خصوصی در ایجاد این بخش ها تاکید نمود.
گرگان مرکز استان گلستان افزون بر 350 هزار نفر جمعیت دارد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.