معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: هرکس وحدت ملی را تخریب کند، خواسته یا ناخواسته در مسیر دشمن گام برداشته است.

به گزارش ایلنا از رشت، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در نشست با علماء و روحانیون استان گیلان اظهار کرد: قدرت اصلی هر ملت سرمایه‌های اجتماعی آن است و اعتماد عمومی مهمترین مولفه ارزشمند برای حفظ استقلال و عظمت کشور است.

وی با اشاره به اینکه قدرت نظامی، علمی و فناوری بدون سرمایه های اجتماعی به تنهایی قادر به ارتقای کشور نیست، افزود: سرمایه های اجتماعی همه این موارد را به یکدیگر پیوند می زند و باید همه ملت ایران به دور از هر گونه گرایش های سیاسی، حزبی، قومی و قبیله ای به عنوان یک قدرت ملی و سرمایه اجتماعی ناگسستنی در حفظ تمامیت ارضی و منافع کشور کوشا باشند.

امیری با تاکید بر لزوم توجه به نقش تاثیرگذار روحانیت به عنوان معتمدین مردم در ایجاد و حفظ سرمایه های اجتماعی با تکیه بر وحدت ملی، تصریح کرد: جامعه ایران، جامعه ای دین محور است و روحانیت به دلیل دارا بودن جایگاه ویژه و اعتماد بین مردم، می تواند در تقویت وحدت و قدرت ملی تاثیر بسیاری داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با تاکید براینکه کشور نیازمند اتحاد و انسجام ملی است، گفت: دشمنان در عمر 39 ساله انقلاب شکوهمند اسلامی به روش های مختلف در صدد از بین بردن اتحاد ملی بوده و هستند و باید بگویم در صورتی که وحدت ملی آسیب ببیند؛ دود آن بر چشم همگان می رود.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.