غلامرضا کریم آقایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنا به دلایل یادشده، طی 2 روز گذشته تعدادی از پروازها به مقصد رشت، لغو و تعدادی دیگر با تاخیر انجام شد .
وی اظهار کرد: روز گذشته کاهش دید و مه گرفتگی موجب تغییر مسیر پرواز 904 ایران ایرتور از مبدا مشهد شد که در نهایت در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست .
وی با توجه به ابراز نگرانی برخی مسافران در مورد انجام پروازهای امروز اعلام کرد: وضعیت دید به حالت استاندارد بازگشته و پروازها در حال انجام است.
کریم آقایی بیان کرد: برای امروز فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت، 12 پرواز به مقاصد تهران، شیراز، بندرعباس، مشهد و بغداد برنامه ریزی شده است.
هم اکنون 90 سورتی پرواز در هفته به مقاصد تهران، مشهد، بغداد، شیراز، عسلویه، تبریز، کیش، قشم، تبریز و اهواز از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت برقرار است.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت سال 1348 در زمینی به مساحت 220 هکتار ساخته شد؛ این فرودگاه تنها فرودگاه گیلان در هفت کیلومتری جاده رشت انزلی ، حدود 15 کیلومتری منطقه آزاد بندرانزلی واقع شده و به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی مجهز است.
خبرنگار:مرضیه ضامن**انتشاردهنده:کبیری
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.