نماینده انزلی گفت: به هیچ وجه قابل باور نیست که 28 هزار فرصت شغلی در گیلان ایجاد شده است؛ باید این آمار به تفکیک شهرستان‌ها و نام افراد ارائه شود.

به گزارش ایلنا از رشت،حسن خسته بند نماینده انزلی با بیان اینکه به آمار ایجاد ۲۸ هزار شغل در گیلان اعتقاد ندارم،  گفت: به هیچ وجه قابل باور نیست که 28 هزار فرصت شغلی در گیلان ایجاد شده است باید این آمار به تفکیک شهرستان‌ها و نام افراد ارائه شود.

وی با انتقاد از اینکه چطور چهار ساعت کار در هفته را شاغل محسوب می‌کنیم، گفت: نباید خودمان را گول بزنیم چون بسیاری از افراد جامعه به‌ اجبار با حقوق پایین‌تر از ۵۰۰ هزار تومان هم در حال کار هستند.

خسته‌بند با اعلام اینکه بیشترین دغدغه مردم در زمان مراجعه به نمایندگان مجلس نبود شغل و مشکلات حوزه اشتغال است، گفت: اگر آمار اشتغال‌زایی در استان درست است پس علت این حجم از مراجعات مردمی چیست؟

نماینده انزلی با اشاره به مشکل بیمه صیادان هم گفت: در سال پایانی دولت احمدی‌نژاد تصویب شد که ۱۰ درصد از بیمه صیادان باید از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداخت شود اما بدنه تامین اجتماعی بلایی بر سر ما آورد که با وجود دستور چندباره جناب نوبخت معاون رئیس‌جمهوری هنوز به نتیجه‌ای نرسیدیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.