معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت: در راستای ارتقای سطح آموزشی مدیران و کارکنان واحدهای پذیرایی و اقامتی گیلان، دوره آموزشی کوتاه مدت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا آذرپور با تاکید بر اهمیت آموزش نیروی انسانی در کارآمدسازی صنعت گردشگری اظهار داشت: آموزش یکی از ارکان اصلی در توسعه و پیشرفت در تمام امور است.

وی؛ آموزش صحیح را نیازمند بهره‌گیری از اساتید توانمند و فراهم کردن زیرساخت‌های آموزشی خواند و گفت: صنعت نوین گردشگری با آموزش دوره های کاربردی به مرحله شکوفایی خواهد رسید.

این مسئول از برگزاری دوره کوتاه‌مدت 30 ساعته با عنوان شناخت مفاهیم و ضوابط واحدهای اقامتی و پذیرایی" خبر داد و افزود: دوره مذکور در سراسر استان(منطقه بندی5گانه) برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان خاطرنشان نمود:این دوره آموزشی در راستای اجرای بند(ز)ماده 14آیین نامه ایجاد،اصلاح،تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری و به منظور یکپارچه‌سازی سطح اطلاعات فعالان گردشگری تدوین شده و موجبات تعالی در ابعاد مختلف این صنعت می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.