در راستای گسترش همکاری‌های متقابل میان شرکت گاز و شهرداری ها و بخشداری رشت، جلسه هم اندیشی در اداره گاز شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای گسترش همکاری های متقابل میان شرکت گاز و شهرداری ها و بخشداری رشت، جلسه هم اندیشی با حضور رییس شورای شهر رشت، شهردار منطقه 4 ، بخشدار مرکزی و مسئولان شهرداری در اداره گاز شهرستان رشت برگزار شد.

 حسن منصف رئیس بهره برداری شهرستان رشت ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان هدف از برگزاری این جلسه را برقراری تعامل بیشتر به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان عنوان کرد.

در این جلسه راهکارهایی در جهت سهولت ارائه خدمات بهینه به شهروندان و کاهش مراجعات حضوری، تسریع در انجام درخواست های متقاضیان و جلوگیری از سوء استفاده از مجوزهای حفاری شهرداری ارائه شد.

در این جلسه حاجی پور رئیس شورای شهر رشت ضمن قدردانی از زحمات ادارات خدمات رسان، خواستار تسهیل روند خدمت رسانی به مردم شد.

پس از آن ویشکاهی بخشدار مرکزی شهرستان رشت ضمن تشکر از شرکت گاز بدلیل انجام خدمات خوب و مستمر به مردم، خواستار ادامه این قبیل جلسات و تعاملات شد.

سپس مسئولان به بیان دیدگاه‌ها پرداخته و در خصوص چگونگی صحت سنجی نامه های صادره از سوی شهرداری پیشنهادهایی را عنوان کردند.

همچنین در این جلسه مدیر هماهنگی و نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری رشت از اجرای برنامه الکترونیکی صدور نامه بصورت پایلوت از روز 18 دی ماه در شهرداری منطقه یک رشت خبر داد و گفت این پروژه تا سه ماه آینده به تمام شهرداری ها تسری داده خواهد شد.

2

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.