رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان با بیان این که یک هزار و 517 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه ثبت نام کردند، اظهار کرد: یک هزار و 102 داوطلب در حوزه امتحانی رشت، 240 نفر در لاهیجان و 175 داوطلب در تالش با هم به رقابت پرداختند.
سعید صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کسب حد نصاب نمره هر درس 12 و معدل کل آزمون 14 ، شرط قبولی در این آزمون و تحصیل در کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه است و داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون، از ترم بعد به عنوان دانشجوی نیم سال دوم سال تحصیلی 97 - 96 می توانند در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تحصیل کنند.
وی ظرفیت پذیرش داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور استان گیلان برای تحصیل در نیم سال دوم 97 - 96 را 360 نفر عنوان و اظهار کرد: این تعداد در رشته های فراگیر این دانشگاه شامل زبان و ادبیات فارسی با سه گرایش، شیمی، مکانیک، زیست شناسی، تربیت بدنی، جغرافیا با دو گرایش، روانشناسی، زبان شناسی، آموزش زبان انگلیسی، علوم سیاسی و مدیریت با هفت گرایش پذیرفته می شوند.
در زمان حاضر، یک هزار و 200 دانشجو در پنج مرکز دانشگاه پیام نور استان گیلان در شهرستان های رشت، تالش، رودسر، صومعه سرا و آستانه اشرفیه مشغول تحصیل هستند.
بر اساس آخرین آمار، بیش از 18 هزار دانشجو در 19 مرکز و واحد دانشگاهی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.