به گزارش خبرنگار ایرنا ، 60 ورزشکار این رشته از شهرهای مختلف استان گیلان در یازده وزن در این دوره از رقابتها به میزبانی شهرستان ماسال حضور داشتند.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابتها ، در دو بخش راست دست و چپ دست و در رده ای سنی جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابتها و در بخش تیمی راست دست رده سنی جوانان، باشگاه میثم ماسال مقام قهرمانی را کسب کرد و باشگاه ارشیا لوشان نیز در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت.
همچنین در بخش تیمی راست دست بزرگسالان، باشگاه میثم ماسال عنوان نخست را به خود اختصاص داد ، ارشیا لوشان و مقاومت شاندرمن به ترتیب دوم و سوم شدند.
در پایان رقابتهای بخش تیمی چپ دست بزرگسالان نیز ، باشگاه فرازمند رشت مقام قهرمانی را تصاحب کرد ، میثم ماسال در مکان دوم قرار گرفت و مقاومت شاندرمن عنوان سوم را کسب کرد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابتها، به تیمهای برتر مسابقات مچ اندازی گیلان حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر نیز حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.
*

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال استقلال رشت عصر سه شنبه از هفته هفدهم این رقابتها با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم فوتبال شاهین بندرانزلی به برتری رسید.
در این مسابقه به میزبانی استقلال رشت ، این تیم برتر از حریف خود ظاهر و با پیروزی در این دیدار تا رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر گیلان صعود کرد.
همچنین در دیگر بازیهای برگزار شده از هفته هفدهم این رقابتها ، بازی تیمهای فوتبال چای ناطق لاهیجان و شهرداری کلاچای با نتیجه مساوی یک بر یک مساوی شد و تیم فوتبال شهرداری آستارا نیز با نتیجه یک بر صفر ملوان جوان رشت را مغلوب کرد تا به روند صدرنشینی خود ادامه دهد.
در سایر بازی های برگزار شده نیز ، تیم فوتبال دخانیات رشت با نتیجه سه بر یک شهرداری کوچصفهان را شکست داد و تیم فوتبال ملوان ب انزلی با نتیجه سه بر یک مغلوب سردارجنگل گوراب زرمیخ شد.
در دیگر بازی ها نیز ، تیم فوتبال مهتاب بافت شفت با نتیجه یک بر صفر برابر شهرداری رضوانشهر به برتری رسید و تیم فوتبال میرزاکوچک صومعه سرا سه بر صفر برابر کادوس ماسال پیروز شد.
در جدول رده بندی این رقابتها و تا پایان هفته هفدهم ، تیم شهرداری آستارا با کسب 42 امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم چای ناطق لاهیجان با کسب 34 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد، تیمهای شهرداری کلاچای و شاهین انزلی نیز به ترتیب سوم و چهارم هستند.
در رقابتهای فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.