محمد رضا مهاجری پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با تیم پیکان در مشهد افزود: بازگشت امتیازاتی که این چنین کسر شده در گذشته نیز سابقه داشته است.
'زوران کنژویچ' بازیکن سابق تیم فوتبال پدیده مشهد که در سال 2014 در این تیم توپ می ‌زد بعد از جدایی از تیم از باشگاه پدیده شکایت کرد که منجر به صدور حکم کسر 6 امتیاز از این باشگاه از سوی فیفا شد.
با کسر 6 امتیاز از تیم فوتبال پدیده جدول لیگ برتر نیز دستخوش تغییرات گسترده شد و شاگردان مهاجری از رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر کشور به رده دهم سقوط کردند.
مهاجری گفت: عمر مدیریت باشگاهی در ایران کم و حدود یک یا 2 سال است لذا مدیران سابق، پاسخگوی رفتار گذشته خود نیستند و در این شرایط ما تاوان بازیکنانی را که از چهار سال گذشته در این باشگاه بازی می کردند می پردازیم.
وی افزود: پیشنهاد من برای حل این مشکل آن است که فیفا در ابتدای هر فصل تیمهایی را که بدهی یا مشکل حقوقی دارند با امتیاز منفی همراه کند تا مربی و بازیکن بداند که به چه تیمی و با چه شرایطی قدم گذاشته است.
وی اظهار کرد: در بازی فردا با تیم فوتبال پیکان تهران به خاطر شرایط اداری نمی توانیم از خریدهای بین دو نیم فصل استفاده کنیم اما به زودی این مشکل حل خواهد شد.
سرمربی تیم پدیده گفت: تیم پیکان با مربی خوب دارای تفکر حرفه ای است که سختی کار ما را در بازی فردا دو چندان می کند اما امیدواریم پیروز بازی فردا باشیم، همانگونه که سال گذشته توانستیم پنج برد پشت سر هم را کسب کنیم.
وی افزود: بازیکنان تیم پدیده فردا روز سختی را در مشهد برای پیکان تهران رقم خواهند زد.
تیم فوتبال پدیده در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 14 فردا (جمعه) در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان تیم فوتبال پیکان تهران خواهد بود.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
1922 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.