به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشانی در دیدار نمایندگان مجلس و شهرداران و رؤسای شوراهای حوزه های انتخابیه از شهرداران خواست برای توسعه شهر، منتظر کمک های اندک دولتی که حکم مُسَکِن را دارند نباشند و از لاک مدیر دولتی بیرون بیایند و برای اداره مطلوب شهر و شهرداری به فکر شناسایی مزیت های شهر به منظور ایجاد درآمد پایدار و تولید ثروت باشند.
مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان نیز در این جلسه به وجود جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهر لاهیجان به عنوان مزیت اشاره کرد و افزود: باتوجه به میزبانی شهر لاهیجان از حدود 3 و نیم میلیون نفر مسافر درسال، متأسفانه تاکنون زیرساخت‌های گردشگری مناسبی ایجاد نشده و این موضوع نیازمند حمایت بیشتری است.
شهردار لاهیجان خواستار اخذ تسهیلات کم بهره و حل معضل و مشکلات مربوط به محل دپوی زباله تموشل، باتوجه به اقلیم پر باران گیلان و ایجاد سایت تولید کمپوست شد.
مسعود کاظمی با اشاره به آغاز به کار ممیزی در شهرداری لاهیجان بعد از هفت دهه، درخصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری لاهیجان، خواستار ارایه خدمات و تسهیلات مناسب برای شهر لاهیجان شد.
همچنین در این جلسه نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، ضمن ارایه توضیحاتی درخصوص موقعیت طبیعی، فرهنگی، تاریخی و گردشگری شهر لاهیجان گفت: لاهیجان درطول سال میزبان میلیون‌ها گردشگر است ولی متأسفانه درجذب درآمد از طریق گردشگری تاکنون نتوانسته موفق باشد و این امر نیازمند همراهی و همکاری بیشتر سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور می باشد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 822715
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.