مدیر‌کل کانون گیلان از یادآوری حقوق کودک به مخاطبان با بهره‌گیری از تابلو‌‌ و سینما‌های شهری در چهارراه و میدان‌های سطح شهر رشت خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسفندیار ضیائی بیان کرد: یادآوری و دفاع از حقوق کودک از اولویت‌های هرجامعه‌ای است و برهمین اساس کانون با همراهی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت این برنامه ارزشمند را در دستور کار خود قرارداده است.

مدیر‌کل کانون استان گیلان در همین زمینه رسالت‌ کانون درجهت کشف و پرورش استعداد‌های کودک و نوجوان و هم‌چنین ارتقای جایگاه آنان درجامعه را یادآور شد و ضمن با اهمیت توصیف‌کردن تعامل این مجموعه فرهنگی با دیگر دستگاه‌های فعال دراین حوزه گفت: این تلاش در جهت تحقق اهداف آیین‌نامه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک درجمهوری اسلامی انجام می شود.

وی درعین حال توجه به نیاز‌‌های بومی و معیار‌های پذیرفته شده درجامعه را اساس این فعالیت ‌عنوان‌کرد و با اشاره به این‌که بهره‌گیری از احادیث و دیدگاه‌های معصومان(ع) برای یادآوری حقوق کودک به خانواده‌ها نقشی تعیین کننده دارد، بر اهمیت تکیه بر مبانی و اصول ایرانی اسلامی تاکید‌کرد.

این مسئول فرهنگی درپایان رویکرد دستگاه‌های اجرایی استان، به ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برای افزایش گستره‌  فعالیت‌های کودک و نوجوان محور و همراهی با برنامه‌های کانون را مثبت ارزیابی‌کرد و با بیان این‌که اجرای ویژه‌ برنامه‌های مشترک درگذشته و برنامه‌ریزی برای اجرایی کردن برنامه‌های آتی بیان‌گر توجه‌روز‌افزون مسئولان به آینده‌سازان ایران اسلامی است، ابراز امیدواری کرد هم‌افزایی و هم‌گرایی‌های این‌چنینی بیش از پیش افزایش یابد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.