به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان ، فرمانده انتظامی رودسر در خصوص کشف محموله‌ ضبط و باند خارجی قاچاق گفت :ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
سرهنگ رمضانعلی پور قاسم اظهار داشت :در بازرسی از این خودرو یکهزار و 360 قطعه انواع لوازم صوتی خودرو از قبیل ضبط و باند خارجی قاچاق بدست آمد و راننده 52 ساله این خودرو جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوع موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود نیز از کشف 113 هزار و 280 نخ سیگار قاچاق در پی توقیف یک دستگاه خودرو وانت تندر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مجید نیکوئی اظهارداشت: ماموران انتظامی کلانتری 14 شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی وانت تندر حامل سیگار مشکوک شدند و در بازرسی این خودرو این مقدار سیگار قاچاق کشف و معلوم شد که راننده فاقد هرگونه مجوز قانونی بوده است.
وی افزود: خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و راننده 32 ساله اهل و ساکن رشت به همراه اموال قاچاق کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
خبرنگار: نظرپور **انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.