با هدف بررسی پروژه های عمرانی شهرستان شفت وتعیین تکلیف آنها، جلسه مشترک مدیرکل و جمعی از مدیران راه و شهرسازی گیلان با فرماندار شهرستان شفت در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از شفت، جلسه مشترک مدیرکل و جمعی از مدیران راه و شهرسازی گیلان با فرماندار شهرستان شفت  برگزار شد.

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی با تشریح وضعیت آسفالت راههای روستایی شهرستان شفت اظهار داشت : در سال 95 در شهرستان شفت 29.7 کیلومتر تعهد آسفالت داشتیم که به‌صورت 100 درصد محقق شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته 20.2 کیلومتر آسفالت در مسیرهای فاقد آسفالت و خاکی و 9.5 کیلومتر روکش آسفالت و درسال 1396 تاکنون 12کیلومتر کیلومتر آسفالت در مسیرهای فاقد آسفالت و خاکی و 6 کیلومتر روکش آسفالت درراههای روستایی شهرستان شفت به بهر‌ه‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه شهرستان شفت شامل شهرهای شفت و احمد سرگوراب  می باشد که هر دو  دارای طرح جامع و تفصیلی مصوب بوده و هرگونه موارد و مغایرتهای مربوط به طرح های فوق با اعلام شهرداری ها قابل بررسی می باشد.

وی اضافه کرد : در  خصوص اختصاص کد شهری  روستای پیرده که در زمان انتخابات شوراهای پنجم در نظر گرفته شده ، مقرر گردید جهت حل مشکل بوجود آمده در صدور پروانه ساختمانی ، موضوع  از طریق مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی  پیگیری شود.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در خصوص پروژه ملاسرا- شفت گفت:مطالعات مرحله اول محورملاسرا- شفت- زنجان از سال 1386 به منظور بررسی امکان اتصال دو استان گیلان و زنجان ، توسط معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وقت وزارت متبوع در دستور کارقرار گرفت.

خاوری اضافه کرد : با توجه به ماهیت منطقه و عدم وجود راه در بخش هایی از مسیر ، مطالعات در دو بخش یکی به صورت بهسازی و دیگری به صورت نوسازی دنبال گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اذعان داشت : طول کل محور 90 کیلومتر می باشد که حدود 30 کیلومتر در محدوده استان زنجان و 60 کیلومتر در محدوده استان گیلان واقع شده است.

چهار خطه کردن محور ملاسرا – شفت به طول کلی 11 کیلومتروعرض25.6 متر دارای 6 دستگاه پل دالی با دهانه 2 متری ویک دستگاه پل 3 متری می باشد که در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه به طول 12 کیلومتر به مبلغ 141000 میلیون ریال در حال فرایند اجرای مناقصه می باشد و تقاطع ملاسرا دارای 1 دهانه تقاطع 28 متری و11دهانه 25 متری به طول303 متر وعرض نهایی11.2 متر در شرف تایید وابلاغ می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.