به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته اول کشور حضور داشت ، با کسب عنوان دوم ، به همراه تیم پارس جنوبی جم به لیگ برتر صعود کرد.
سپیدرود رشت در پایان دور رفت این رقابتها ، با سه پیروزی ، سه تساوی و 9 شکست ، 12 امتیاز کسب و در رتبه پانزدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.
رتبه ای که برای طرفداران این تیم به هیچ وجه راضی کننده نیست و اگر نتایج ضعیف آن همانند دور رفت ادامه یابد ، تیم سپیدرود باید در انتظار سقوط باشد .
با توجه به اولین حضور سپیدرود رشت در لیگ برتر و عدم تجربه کافی، این تیم با چهار شکست متوالی مسابقات لیگ برتر را آغاز کرد اما در ادامه ، نتایج قابل قبولی را کسب و حتی تا رتبه نهم جدول رده بندی نیز صعود کرد.
اما پس از آن ، روند نزولی تیم سپیدرود رشت طی شد و هر چه این رقابتها به پایان دور رفت نزدیک می شد، این تیم نتایج ضعیفی را کسب و در نهایت در پنج بازی پایانی دور رفت ، برابر حریفانش متحمل شکست شد.
این در حالی است که تیم فوتبال پارس جنوبی جم که به همراه تیم سپیدرود رشت برای اولین بار به لیگ برتر راه یافته ، نتایج بسیار خوبی را کسب و در میان مدعیان بزرگ ، در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت.
با این وجود و با توجه به نتایج کسب شده ، تیم فوتبال سپیدرود رشت نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند این امر تا حدی تماشاگران و طرفداران این تیم را مکدر و نگران وضعیت تیم سپیدرود رشت در دور برگشت کرد.
البته حدود دو هفته گذشته این باشگاه در بخش مدیریت دچار تغییر و تحول شد و کیومرث بیات رئیس هیات شطرنج گیلان به عنوان خریدار و مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت معرفی شد.
اما حضور خریدار جدید نیز نتوانست تغییری در نتایج ضعیف تیم فوتبال سپیدرود رشت ایجاد کند و در هفته های پایانی دور رفت این تیم با مالک جدید نیز در دو بازی متحمل دو شکست شد.
این امر سبب شد که روز دوشنبه بیستم آذر ماه کیومرث بیات ، تغییرات گسترده ای در کادر فنی این تیم ایجاد و تمامی اعضای کادر فنی سپیدرود رشت را برکنار کند.
امید روانخواه بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران که به عنوان کمک مربی سابقه حضور در تیم سپیدرود را داشت ، از سوی مالک جدید باشگاه به عنوان سرمربی تیم و سیمائو سیلمار برزیلی نیز به عنوان دستیار اول روانخواه برای هدایت تیم فوتبال سپیدرود رشت معرفی شدند.
اما باید منتظر ماند و مشاهده کرد که کادر فنی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت می تواند این تیم را در دور برگشت از بحران خارج کند و یا این تیم همچنان به روند نزولی خود ادامه خواهد داد.
دور برگشت رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور نیز ، از اول دی ماه سال جاری آغاز و تیم سپیدرود رشت در هفته اول دور برگشت میزبان تیم نفت تهران است.
16 تیم در رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.