انور بی نیاز روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار دستگاه کامیون برف روب، 2 دستگاه گریدر و سه دستگاه لودر در مسیرهای منتهی به روستاهای حیران، ونه بین، حاجی امیر، گیلده، سیج، دگیرمانکشی، چملر و مشند این شهرستان برف روبی می کنند.
وی اضافه کرد: گردنه حیران از مسیرهای حادثه خیز است و 20 راهدار به صورت شبانه روزی به شهروندان و مسافران در محورهای مواصلاتی این شهرستان خدمات رسانی می کنند.
وی با اشاره به اینکه راه های اصلی و فرعی آستارا باز است، افزود : نمک و ماسه به اندازه کافی ذخیره شده است و در صورت نیاز برای بازگشایی مسیر استفاده می شود.
فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا نیز دمای هوای این شهرستان را پنج درجه سانتیگراد، سرعت وزش باد را 17 کیلومتر بر ساعت و میزان رطوبت هوا را 87 درصد اعلام کرد.
وی افزود: در 24 ساعت گذشته بارش حدود 20 میلی متر باران در آستارا ثبت شده و به علت نامساعد بودن شرایط جوی، دریا برای صید نامناسب است و بارش برف و باران تا اواخر وقت امروز ادامه خواهد داشت.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و با یک هزار و 200 میلیمتر بارش در سال، جزو پربارش ترین مناطق ایران است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.