مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : احداث شهرک های صنعتی پیش قراول توسعه، عمران و آبادانی بوده و کشور را برای تکیه بر تولید داخلی و خودکفایی آماده می کند.

به گزارش ایلنا،احمد علی شهیدی در نشستی در شرکت شهرک های صنعتی استان با نماینده و فرماندار شهرستان رودبار و جمعی از صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی لوشان به بیان اهمیت و جایگاه شهرک های صنعتی در کشور پرداخت و اظهار داشت : بدون شک شهرک های صنعتی بعنوان یکی از بازوان اصلی چرخه صنعت، تولید و اشتغال در کشور به شمار می روند.

وی در ادامه افزود : احداث شهرک های صنعتی پیش قراول توسعه، عمران و آبادانی بوده و کشور را برای تکیه بر تولید داخلی و خودکفایی آماده می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : بهره مندی از زیرساخت های صنعتی و مدیریت بهینه زیست محیطی مزیت استقرار صنعت در شهرک های صنعتی است .

وی در ادامه به بیان شرح حال شهرک صنعتی لوشان پرداخت و گفت : یکی از شهرک های صنعتی مادر در گیلان، شهرک صنعتی لوشان می باشد که با قرار گرفتن در مجاورت آزادراه قزوین – رشت و راه آهن، از موقعیت استراتژیکی برخوردار می باشد که با راه اندازی خط ریلی می تواند در تجارت نقش سازنده ای داشته باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.