سیده فاطمه هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: علاقمندان برای شرکت در مسابقه عکاسی با مضمون معلولیت می توانند تا پایان آذر آثارشان را به معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گیلان ارسال کنند.
وی با بیان این که به سه عکس برتر جوایزی اهدا می شود، خاطر نشان کرد:اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز در جشن بزرگ ایام الله دهه فجر انجام می شود.
وی درباره مسابقه انشاء نویسی بیان داشت: بهزیستی استان به مناسبت روز جهانی معلولان مسابقه انشاء نویسی با مضمون معلولیت بین دانش آموزان علاقمند مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم برگزار می کند.
مسوول روابط عمومی بهزیستی گیلان اظهار داشت: علاقمندان می توانند حداکثر تا پانزدهم دی ماه برای ارسال آثار به دفتر معاونت توانبخشی بهزیستی استان در خیابان پرستار اقدام کنند که به پنج اثر برگزیده جوایزی اهدا می شود.
وی با بیان این که مسابقه نقاشی نیز با مضمون معلولیت برای دانش آموزان مقطع ابتدایی، دوره اول و دوم برگزار می شود، خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا 15 دی ماه به آدرس معاونت توانخبشی بهزیستی استان در خیابان پرستار ارسال کنند که به پنج اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود.
12 آذر مصادف با سوم دسامبر روز جهانی معلولان بود.
جامعه پایدار و پذیرا برای همه شعار امسال روز جهانی معلولان عنوان شد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.