در هیجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری گیلان، افتخاری دیگر برای این شرکت رقم خورد و شرکت آب و فاضلاب استان گیلان موفق به کسب رتبه برتر دستگاه‌های اجرایی استان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در هیجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری گیلان، افتخاری دیگر برای این شرکت رقم خورد و شرکت آب و فاضلاب استان گیلان موفق به کسب رتبه برتر دستگاه‌های اجرایی استان شد.

مراسم تجلیل از پژوهشگران ، فناوران و دستگاههای اجرایی برتر با حضور استاندار گیلان در سالن الغدیر استانداری برگزار شد و سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره از استاندار ، مورد تجلیل قرار گرفت.

در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر هیجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان، سالاری استاندار گیلان، توسعه استان را که دغدغه پژوهشگران بوده است، بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: با بهره‌گیری خوب از پژوهش و زیربنای علمی آن امیدواریم بتوانیم در رفع مشکلات استان گامهای موثر و اساسی برداریم.

وی با تأکید بر اینکه باید برنامه محور بود، تصریح کرد: باید نگاه تخصصی‌تر و علمی‌تر به امر پژوهش داشت و با حمایت از دستاوردهای واقعی به کمک دستگاه‌های اجرایی شتافت و از فناوری و روش‌های علمی با بالاترین بازدهی بهره برد.

سپس رضی (دبیر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان) ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه‌های این هفته گفت: تجلیل از پژوهشگران و فناوران استان حاصل تلاش 2 ماهه 11 کارگروه علمی است که طی آن 21 نفر از منتخبین مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی هفته پژوهش را فرصتی برای ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری دانست و افزود: ترویج نگرش فناوری از ضروریات امروز کشور ایران است.

از 21 منتخب تجلیل شده در حوزه فناوری و پژوهشگری ، شرکت آب و فاضلاب استان گیلان تنها دستگاه اجرایی برتر استان معرفی شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.