سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت طی پیامی پیروزی جبهه مقاومت جهان اسلام بر داعش ملعون را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت،  فاطمه شیرزاد اظهار کرد: شجاعت، غیرت و از خود گذشتگی جوانان غیور تحت فرامین فرماندهان شجاع سپاه قدس بالاخص سردار رشید اسلام ،سردار سلیمانی موجب پیروزی سپاه اسلام بر مزدوران کافر شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم تصریح کرد: یاد و خاطره شهدا همواره زنده و جاودان خواهد ماند و تشییع پیکر پاک هر شهید ریشه های انقلاب را مستحکم تر خواهد کرد.

شیرزاد با اذعان به اینکه رهنمودها و فرامین رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای داعش را ذلیل و خوار نمود بیان کرد: بصیرت انقلابی و بیداری اسلام در دنیا مرهون درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه خانواده های شاهد آبروی نظام هستند گفت: با نثار خون فرزندان همین خانواده ها توانستیم دوران هشت سال دفاع مقدس را با عزت و سربلندی سپری کنیم و امروز نیز به برکت خون شهدای مدافع حرم مقتدرانه در برابر تمام دنیای ظلم و استکبار ایستاده ایم.

شیرزاد در خاتمه بیان کرد: این پیروزی بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های شاهد و سردار افتخار آفرین جهان اسلام سردار سلیمانی و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم همواره شاهد پیروزی حق علیه باطل باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.