به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح پائیزه کتاب در نخستین روز از آغاز این طرح با تخفیف 20 درصد برای کتاب های عمومی و 25 درصد برای کتاب های کودک و نوجوان آغاز شد و امروز، روز کتابگردی نام گرفته است.
در روز کتاب گردی که با هدف حمایت از نشر انجام می شود، مدیران و ناشران و مردم همگام و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه ارائه گر ایده های نو می شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نخستین روز از اجرای طرح پائیزه کتاب در کتاب فروشی فرازمند رشت حضور یافت و از اجرای طرح های نو این کتاب فروشی در راستای ترویج فرهنگ و گفتمان کتابخوانی قدردانی کرد.
کتاب فروشی یادشده فواید فروش امروز کتاب را به زلزدگان اختصاص می دهد و طرح امانت کتاب این کتاب فروشی، گامی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه محسوب می شود.
فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه کتاب به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای اصلی در مقوله فرهنگ مطرح است، گفت: با کاربردی کردن فرهنگ مطالعه در جامعه، می ‎توان شاهد افزایش شور و نشاط بود.
وی نیازسنجی جامعه برای مطالعه را مهم خواند و گفت: تا نیازی نباشد، مطالعه معنا پیدا نمی کند و احساس نیاز در جامعه هدف جوانان و نوجوانان برای مطالعه حائز اهمیت است.
طرح پائیزه کتاب با تخفیف 20 تا 25 درصد در 18 کتابفروشی استان گیلان از دوم تا 22 آذرماه جاری اجرا می شود.
خبرنگار :ضامن**انتشاردهنده:کبیری
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.