فرماندار صومعه سرا تاکید کرد : پیشرفت وتوسعه در همه جای دنیا فقط احترام به قانون و پس از آن عملکرد در چارچوب قانون است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در جلسه اصناف شهرستان ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام رضا(ع) گفت : نظارت بر کلیه دستگاه ها از طریق فرمانداری امری قانونی است و اگر دستگاهی از چارچوب موازین قانونی خارج شود، آنزمان است که فرمانداری وارد عمل شده و اقدامات لازم را دنبال خواهد کرد.
فتح اللهی تاکید کرد: پیشرفت و توسعه در همه‌جای دنیا فقط احترام به قانون و پس از آن عملکرد در چارچوب قانون است.

فرماندار با اشاره به اینکه انتظار همه این است که کلیه اقدامات باید بدست دولت انجام پذیرد، گفت: تلاش همه ما براین است که امنیت شغلی ایجاد کرده و نگرانی ها را با رعایت مباحث قانونی برطرف کنیم.

فتح اللهی افزود: اگر بستر مناسب فراهم شود، گام بعدی پیوستگی فرهنگی خواهد بود و بعد از آن فرهنگ مشتری مداری که یکی از مقوله های پیوستگی فرهنگی است را باید بطور ویژه ،  سرلوحه کار خود قراردهیم.

فرماندار گفت : اگر در منطقه ای شاهد توسعه ورشد شده ایم ، این نشانگر آن است که مردمان آنجا با نگاه فرهنگی به این مهم دست پیدا کرده اند.

وی در پایان اظهار داشت: ایجاد یک فضای مناسب برای دست فروشان از جمله دغدغه های ما است که به لحاظ ساختاری تصمیماتی گرفته شده و مهیای عملیاتی کردن است، عنوان کرد: برای بررسی و مشکلات مربوط به اصناف طی هفته آتی تصمیماتی بر مبنای آنچه که قانون بدان اشاره دارد ، اتخاذ خواهد شد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.