به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان و از هفته سیزدهم این رقابت ها در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم گل گهر سیرجان است.
ملوانان پس از ناکامی از صعود مجدد به لیگ برتر و بازگشت به لیگ دسته یک فوتبال در فصل جاری در ابتدا نادر دست نشان را به عنوان سرمربی، جایگزین محمد مایلی کهن کردند و تاکنون از 11 بازی انجام شده خود چهار پیروزی، چهار شکست و سه تساوی را در کارنامه خود داشته و با 14 گل زده و 12 گل خورده ، با تفاضل گل مثبت 2 و با مجموع 16 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارند.
این درحالی است که تیم فوتبال ملوان یک بازی کمتر از سایر تیم های حاضر در این لیگ انجام داده و بازی این تیم در برابر تیم مس رفسنجان به زمان دیگری موکول شده و به احتمال زیاد آخرین بازی نیم فصل اول این دو تیم به میزبانی ملوان بندرانزلی خواهد بود.
تیم گل گهر سیرجان هم که سومین سال حضور متوالی خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور را تجربه می کند در این فصل از رقابت ها از 12 بازی انجام شده خود چهار پیروزی پنج مساوی و سه شکست را در کارنامه خود دارد و با 11 گل زده و 12 گل خورده و تفاضل گل منفی یک ، با مجموع 17 امتیاز دو پله بالاتر از ملوانان و در رده نهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور ، جام آزادگان قرار دارند.
قضاوت این دیدار بر عهده رضا عادل است و جواد قنبریان ، مهرداد نجفی و مجید پور علی وی را در امر قضاوت یاری می کنند و بابک وسیله بر به عنوان ناظر این دیدار معرفی شده است.
این دیدار در ساعت 14 و 30 دقیقه فردا (سه شنبه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود و براساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی استان در زمان برگزاری این رقابت آرام و آفتابی است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.