محمدشهبازی روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این مقدار مواد مخدر در داخل بسته های پستی حاوی بادام زمینی و کیف صنایع دستی جاسازی شده بود که کشف شد.
وی با اشاره به بررسی اطلاعات محموله و کنترل بسته های پستی توسط ماموران گمرک افزود: این مقدار مواد مخدر به طرز ماهرانه ای در داخل پاکت حاوی بادام زمینی جاسازی شده بود که پس از رصد اطلاعات محموله ها و کنترل بسته های پستی توسط ماموران گمرک انزلی کشف و ضبط شد.
شهبازی در ادامه با اشاره به کشف تریاک از داخل کیف صنایع دستی در عملیات جداگانه توسط ماموران گمرک یادآورشد: این محموله که به طرز ماهرانه ای داخل جداره یک کیف صنایع دستی جاسازی شده بود با هوشیاری ماموران گمرک انزلی و پس از بررسی اطلاعات محموله های پستی شناسایی و مواد مخدر جاسازی شده از لای جداره های کیف صنایع دستی کشف شد.
ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک انزلی همچنین اظهار کرد: با کنترل محموله های پستی ماموران گمرک انزلی توانستند محموله شکلات الکل دار را نیز از بسته های امانات پستی گمرک انزلی کشف و ضبط کنند.
به گزارش ایرنا، رتبه نخست مبارزه با قاچاق مواد مخدر در دنیا به گمرک ایران اختصاص دارد و گمرک بندرانزلی با قدمت حدود 100 سال یکی از قدیمی ترین گمرکات ایران است .
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.