مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به همراه مدیران املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان این اداره کل و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از اراضی سایت مسکن مهر استان گیلان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به همراه مدیران املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان این اداره کل و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از اراضی سایت مسکن مهر استان گیلان بازدید کردند.

خاوری در این بازدید گفت: با توجه به توافقات انجام شده مقرر شده است در فاز اول 18 هکتار و در قالب 300 قطعه زمین به خانواده شهدا و ایثارگران واجد شرایط که از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می شوند واگذار شود.

وی با بیان اینکه در فاز اول قرارداد با پیمانکار منعقد شده و عملیات آماده سازی، تسطیح و تحکیم بستر صورت پذیرفته و در مرحله مخلوط ریزی است، افزود : با توجه به اینکه قرارداد واگذاری انجام شده است انشاالله به زودی این اراضی تحویل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

خاوری در پایان تصریح کرد: این اداره کل نگاه ویژه ای برای ارائه خدمات و تسهیلات در جهت حفظ کرامت ایثارگران دارد و تامین مسکن و زمین مناسب برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از وظایف اصلی مجموعه خود می‌داند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.