مونا ابرو‌فراخ با بیان اینکه صرف استفاده ازسرعت کاه‌ها، خطر ناشی از تصادفات را کاهش نمی‌دهد گفت : استفاده از علایم هشدار دهنده در جاده در کنار سرعت کاه‌ها می‌تواند کمک بزرگی در کاهش حوادث جاده‌ای شود.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اعلام برگزاری ضروری این جلسات گفت : هدف از برگزاری این جلسه رسیدن به یک راهکار و یا رفع مشکل برای نجات جان و مال هموطنان است.

مونا ابرو‌فراخ افزود: بخشداران باید در حوزه خود مشکلات را شناسایی و با عوامل اجرایی آن حوزه در صدد رفع آن برآمده و درصورت حل نشدن مشکل در جلسات شورای ترافیک مرکز شهرستان بیان کنند تا پیگیری شود.

وی با بیان اینکه صرف استفاده ازسرعت کاه‌ها، خطر ناشی از تصادفات را کاهش نمیدهد گفت : استفاده از علائم هشدار دهنده در جاده در کنار سرعت کاه‌ها میتواند کمک بزرگی در کاهش حوادث جاده ای شود.

وی همچنین به اصلاح نقاط حادثه خیز اشاره کرد و افزود: با توجه به فصل بارش و لغزنده بودن جاده ها باید نقاط حادثه خیز را مشخص کرد و به رفع آن پرداخت.

ابروفراخ ادامه داد: نصب روشنایی راه ها، رنگ آمیزی جداول و بلوارها و هماهنگی بخشداریها با پلیس راهور در روزهای شلوغ مثل بازار هفتگی میتواند باعث کاهش تصادفات و ترافیک در شهرها شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.