رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا غروب پنجشنبه در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان آستارا و با شرکت 25 اتومبیلران و 10 موتور سوار حرفه ای به مسافت 20 کیلومتر در داخل شهرهای آستارا و لوندویل برگزار شد.
اصغر اکسیر افزود: اتومبیلرانی و موتورسواری به عنوان یکی از پنج رشته پر مخاطب کشور، نوجوانان و جوانان زیادی را جذب کرده و حمایت مادی و معنوی مسئولان از این رشته، سرمایه گذاری برای سلامت جوانان و زمینه ساز پرهیز آنان از ناهنجاری های اجتماعی از جمله اعتیاد است.
وی بیان کرد: نبود پیست موتور سواری از دغدغه های ورزشکاران این رشته در آستاراست و با توجه به استقبال روز افزون علاقمندان موتورسواری، باید پیست آن راه اندازی شود.
اکسیر با بیان اینکه 40 ورزشکار زیر نظر هیات موتور سواری و اتومبیلرانی آستارا فعالیت می کنند، اظهار کرد: از سال 2016 میلادی ورزشکار موتورسوار یا اتومبیلران از ایران به رقابت های بین المللی اعزام نشده و به جز سال 2015 میلادی، ایران میزبان رقابت های بین المللی این رشته ها نبوده است و این موضوع، تاثیر زیادی در کاهش انگیزه ورزشکاران آن دارد.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.