به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، اسفندیار زیال در آیین آغاز بکار رسمی این سبک در گیلان اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم ورزش جهان، ورزش همگانی است که ما در این راستا در سبک گوجوریو گام بر می داریم.
وی ادامه داد: هدف ما این است که علاوه بر حضور قدرتمند در بخش قهرمانی ، در بخش همگانی نیز حضور گسترده ای داشته تا نوجوانان و جوانان بیشتری را جذب ورزش کاراته کنیم.
رئیس جهانی سبک گوجوریو IMA افزود: البته در بخش قهرمانی نیز اهداف مهمی را دنبال می کنیم و امیدواریم که از این سبک قهرمان جهان و قهرمان المپیک آن هم از استان گیلان داشته باشیم.
وی که سرپرستی هیات کاراته استان گیلان را نیز دراختیار دارد ، خاطرنشان کرد: این سبک را به همراه همکارانم راه اندازی کردم و مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان نیز یار و یاور ما بوده و از این بابت از وی تشکر می کنم.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان نیز در این مراسم گفت: با توجه به فعالیت حدود 40 ساله زیال در کاراته ، وی توانسته این سبک را در جهان بنیانگذاری و راه اندازی کند.
مسعود رهنما بیان کرد: با توجه به المپیکی شدن کاراته ، باید با استفاده از این فرصت بتوانیم از گیلان نماینده در رقابتهای المپیک 2020 داشته و مدال کسب کنیم.
تنها ایرانی عضو فنی فدراسیون جهانی کاراته ادامه داد: به طور حتم باید با سرمایه گذاری بیشتر در بخش نوجوانان و جوانان قهرمانان ارزنده ای را تحویل جامعه کاراته کشور دهیم.
آیین آغاز بکار سبک جهانی گوجوریو IMA کاراته ، با حضور کاراته کاران و خانواده های آنان در آکادمی کاراته گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد.
در استان گیلان بیش از هفت هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی کاراته در سبک های گوناگون ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.