به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته یازدهم این رقابتها، تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی برتر با نتیجه هفت بر صفر برابر سرخپوشان لاهیجان پیروز شد تا پرگل ترین بازی این هفته را رقم بزند.
در جریان این بازی ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با تسلط بر بازی از موقعیت های به دست آمده سود برد و در نهایت با پیروزی در این بازی، در صدر جدول این رقابتها قرار گرفت.
در دیگر بازی های برگزار شده از هفته یازدهم لیگ جوانان گیلان نیز ، بازی تیمهای فوتبال شهرداری فومن و شهرداری ماسال با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم شهدای نویر بندرانزلی با نتیجه سه بر صفر شهرداری رودسر را مغلوب کرد.
همچنین در دیگر بازی انجام شده ، تیم های فوتبال جوانان شهرداری رضوانشهر و نصر رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم نصر رشت با نتیجه 2 بر یک برابر حریفش به برتری رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با کسب 24 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت ، قصر لاهیجان با کسب 23 امتیاز و یک بازی کمتر در مکان دوم قرار دارد ، تیمهای شهدای نویر انزلی و شهرداری ماسال نیز با کسب 21 امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.