به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت با نتیجه چهار بر صفر تیم فوتبال خزر لنگرود را مغلوب و به صدر جدول این مسابقات صعود کرد.
در جریان این مسابقه از هفته نهم این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت بر توپ و میدان تسلط داشت و با به ثمر رساندن چهار گل ، علاوه بر کسب یک پیروزی خانگی دیگر ، در صدر جدول این مسابقات نیز قرار گرفت.
در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان ، اتحاد آبکنار با یک گل آینده سازان سیاهکل را مغلوب کرد و تیم فوتبال نوجوانان ملوان نوین انزلی با نتیجه چهار بر صفر برابر فجر رضوانشهر پیروز شد.
همچنین تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن با نتیجه 2 بر یک برابر تیم شاهین انزلی به برتری رسید و تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام با نتیجه یک بر صفر کادوس ماسال را شکست داد.
در دیگر بازی برگزار شده نیز ، تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری رشت و فراز لاهیجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری رشت در پرگل ترین بازی این هفته ، با نتیجه پنج بر یک حریف خود را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت با کسب 25 امتیاز صدرنشین است ، تیم شهرداری رشت با کسب 22 امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیم های ملوان نوین انزلی و فراز لاهیجان نیز با کسب 17 امتیاز در مکان های سوم و چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.