این هنرمند خوش ذوق و خلاق ، به جهان و آنچه دور و برش است نگاهی دیگر دارد . او نقشه جاده ها و خیابانهای شهرهای مختلف دنیا را به گونه ای دیگر دیده و نقشی را از میان آن بیرون کشیده . این نقاشی ها تاکنون به 300 تابلو رسیده است.
آقایی پورکه عضو انجمن نخبگان و همچنین انجمن مخترعین ایران است 25 اثر خود را در نگارخانه شهنوش شهر زیبای انزلی به تماشا گذاشته .
حسین آقایی پور در مورد آثارش به خبرنگار ایرنا گفت: نقاشی هایم ، برداشتی است که از موضوع جاده ها داشتم . حرفم این است که هر شخصی می تواند برداشت مختلفی از یک موضوع واحد داشته باشد و این می تواند زمینه ایجاد خلاقیت شود.
می افزاید : من از روی خطوط جاده در نقشه ها نقاشی می کنم . جاده هایی که در دنیای واقعی مردم را به مقصد هایشان می رساند ، در نقاشی هایم تصاویر را شکل می دهد و شهرها را زنده می کند . بعد از انتخاب جاده ها آنها را از نقشه جدا کرده و بر روی بوم می آورم و از یک طرح گرافیکی، یک اثر هنری می سازم . البته هنرمندان بر روی نقشه ها روش های مختلفی از هنر را پیاده کرده اند ولی من تصاویرم را از نقشه خارج می کنم و به آنها روی بوم جان می دهم .
آقایی پور خاطرنشان می کند: علاقمندم نقاشی هایم باعث ایجاد برداشت های مختلف شود ، حتی اگر متفاوت از ایده ام باشد. چون هدفم تنها نشان دادن یک تصویر نبوده بلکه ایجاد یک جرقه برای داشتن برداشت های گوناگون از یک نظر واحد بوده است .
این نمایشگاه که از روز 21 مهر برپاشده تا 26 این ماه از ساعت 16 تا 21 در نگارخانه شهنوش واقع در ابتدای خیابان پاسداران انزلی برپاست.
خبرنگار: بابایی
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.