مهدی ولی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اجرای طرح ارمغان مهر در مناطق کم برخوردار با مشارکت نیکوکاران ، سازمانهای مردم نهاد (NGO ) و داوطلبان هلال احمر گیلان لوازم التحریر و بسته های بهداشتی به ارزش 810 میلیون ریال به کودکان این مناطق اهدا شد.
وی افزود: طرح ملی ارمغان مهر سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همه ساله با آغاز سال تحصیلی با هدف کمک به کودکان نیازمند فاقد شرایط مطلوب تحصیل و توان خرید لوازم اولیه مدرسه اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح پزشکان داوطلب، مشاوران، مدیران و کارشناسان NGO ها با حضور در مناطق روستایی و محروم ضمن ارائه آموزش های چهره به چهره امدادی به زبان کودکانه ، ساخت کاردستی با لوازم بی مصرف و دور ریختنی، برگزاری مسابقه های نقاشی برای ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان و ارایه مشاوره روانشناسی به اولیا و ساکنان منطقه آنان را به صورت رایگان معاینه و ویزیت کردند.
طرح ارمغان مهر امسال از سوی هلال احمر استان گیلان با مشارکت 277 نفر از داوطبان خیر و 9 تشکل مردم نهاد اجرا شد.
* اجرای نمایش عاشورایی کربلا زیباست در پیاده راه فرهنگی رشت
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از اجرای نمایش عاشورایی کربلا زیباست در پیاده راه فرهنگی رشت خبر داد.
علیرضا حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اجرای نمایش عاشورایی کربلا زیباست به کارگردانی و نویسندگی محمد مهدی شیاسی با همت سازمان بسیج دانشجویی، حوزه هنری گیلان، بسیج هنرمندان سپاه قدس و سازمان فرهنگی هنری شهرداری رشت از 22 مهر ماه آغاز شده و تا 28 مهر ادامه دارد.
وی با بیان این که نمایش کربلا زیباست در تاریخ های اعلام شده پس از از اذان مغرب اجرا می شود، خاطر نشان کرد: این نمایش عاشورایی 50 دقیقه ای روایتی از نهضت عاشورا پس از شهادت امام حسین(ع) است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.