مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا ظهار کرد: پس از بررسی وضعیت داوران لیگ برتر توسط کمیته داوران فدارسیون فوتبال و با توجه به شرایط سنی ، آشنایی و تسلط به زبان انگلیسی و عملکرد داوران در فصل ورزشی 96-95 ، کمیل غلامی از گیلان به همراه یک داور از مازنداران برای اضافه شدن به فهرست داوران بین المللی به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) معرفی شدند.
علیرضا وهابی افزود: بر این اساس ، این داور گیلانی به مدت یک هفته برای شرکت در دوره داوری کنفدراسیون آسیا (AFC) در کشور مالزی حضور و در کلاس های مربوطه شرکت کرد.
وی ادامه داد: غلامی پس از گذراندن این دوره داوری، برای ادامه فعالیت خود در لیگ برتر فوتبال ایران حضور خواهد یافت که ناظران داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ، برای نظارت بر نحوه داوری وی در فواصل فصل جاری به ایران سفر خواهند کرد تا تصمیمات فنی لازم را برای ورود این داور شایسته در مسابقات بین المللی را اتخاذ کنند.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: امیدواریم که شاهد قضاوت های خوبی از غلامی در رقابت های لیگ برتر باشیم تا این داور جوان و شایسته گیلانی بتواند رقابت های بین المللی را نیز قضاوت کند.
وهابی خاطرنشان کرد: علاوه بر کمیل غلامی ، حمید حاج ملک ، مرتضی کاظمیان و عسگر محمدی دیگر داوران استان گیلان هستند که به عنوان داور و کمک داور رقابت های لیگ برتر را قضاوت می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.