معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از توسعه و بهبود مرکز سوییچ و شبکه کابلی مخابرات در بندرانزلی خبر داد .

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مهرزاد نژاد اسم معاون دریایی وبندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر از توسعه و بهبود مرکز سوییچ و شبکه کابلی مخابرات در بندرانزلی داد و اظهارکرد: باتوجه به توسعه محوطه های بندری در سال‌های اخیر و همچنین استقرار پیمانکاران و سرمایه گذاران جدید در بندر و افزایش‌مشترکین خطوط تلفن، قسمت مخابرات و ارتباطات دریایی با همکاری‌اداره تجهیزات خشکی نسبت به توسعه و بهبود شبکه مخابراتی بندرانزلی اقدام شد.

وی افزود: با اجرای این طرح ضمن بهینه سازی شبکه موجود و جایگزینی اجزای معیوب نسبت به کابل‌گذاری و ایجاد شبکه کابلی در محوطه ها و ابنیه جدید اقدام شد.

 معاون‌دریایی وبندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه جهت استانداردسازی مرکز سوئیچ بندر نسبت به جداسازی اتاق ترمینال‌ها و سالن سوییچ اقدام شده است، خاطرنشان کرد: پس از اتمام این طرح، ۸۰۰ زوج به ظرفیت ترمینال‌های مرکز (سالن MDF ) و ۳۰۰ زوج به ظرفیت شبکه کابلی بندرانزلی اضافه شد.

بندرانزلی با قدمتی ۳۰۰ ساله از دیرباز محل واردات، صادرات و ترانزیت بسیاری از کشورها از جمله کشورهای CSI بوده است و نقش کلیدی در کوریدور های شمال و جنوب ایفا می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.