اسفندیار ضیائی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، ادبی، هنری و علمی، اکران فیلم های مناسب کودکان و نوجوانان، برگزاری تور رشت گردی و همایش خانواده از جمله برنامه های هفته ملی کودک در گیلان است.
وی اجرای تئاتر عاشورایی را از دیگر فعالیت ‌های کانون در هفته ملی کودک عنوان و خاطر نشان کرد: اجرای تئاتر به صورت رایگان برای اعضا و دانش‌ آموزان مدارس به روی صحنه می رود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بیان داشت: نشست کودکان و نوجوانان با شاعران و نویسندگان، برگزاری همایش شعر عاشورایی با عنوان کودک، زیر چتر ایمان، ارسال کتاب برای کودکان و نوجوانان ساکن در روستا و حاشیه شهر‌ها با همراهی کتابخانه ‌های پستی و سیار شهری از دیگر برنامه‌ های کانون در هفته ملی کودک است.
وی ادامه داد: دیدار با کودکان بیمار و اهدای بسته‌ های فرهنگی به آنان، برگزاری نشست اعضای برگزیده کودک و نوجوان با مسولان استانی، دیدار دست‌ اندرکاران برگزاری ویژه‌ برنامه‌ های هفته ملی کودک با مسوولان ارشد استانی و برگزاری جشنواره بازی والدین و فرزندان از دیگر برنامه‌ ها است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اضافه کرد: هفته ملی کودک فرصتی برای جلب توجه افکار عمومی به اهمیت دوران کودکی، نیاز‌ها و خواسته‌ های کودکان است.
بر اساس آخرین آمار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، بیش از 50 هزار کودک و نوجوان استان در 31 مرکز فرهنگی هنری کانون هستند.
15 تا 21 مهرماه هفته ملی کودک نام گرفته است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.