به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیات انتخاب بخش مسابقه تئاتر خیابانی با حضور سه کارگردان و نویسنده تئاتر جواد کبودراهنگی ، علیرضا دهقانی و امیر مشهدی عباس ارزیابی آثار متقاضی حضور در این بخش را آغاز کرد.
آثار بخش مسابقه تئاتر خردسال نیز توسط سه هنرمند تئاتر کودک و نوجوان سهیلا احمدی فر ، مهدی قلعه و مهدی کلهر انتخاب خواهند شد.
سیدمحمدجواد کبودراهنگی بازیگر ، کارگردان و نمایشنامه نویس تئاتر و یکی از هنرمندان شناخته شده استان همدان در کنار علیرضا دهقانی کارگردان ، مدرس تئاتر و بازیگر که سال ها در حوزه تئاتر کودک و نوجوان و تئاتر خیابانی به تولید آثار نمایشی پرداخته و امیر مشهدی عباس نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان ارزیابی آثار بخش مسابقه تئاتر خیابانی را بر عهده خواهند داشت.
سهیلا احمدی فر نویسنده ، بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر نیز در کنار مهدی قلعه رئیس انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر ، بازیگر و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و مهدی کلهر نویسنده ، بازیگر ، مدرس و کارگردان تئاتر و از هنرمندان فعال تئاتر همدان اعضا هیات انتخاب بخش خردسال جشنواره بیست و چهارم شدند.
بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی در آذر ماه 1396 و در استان همدان برگزار می شود.
7523/2087
تنظیم کننده خبر: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.