فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: هر برنامه‌ای برای توسعه این شهرستان باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد و مسئولان در برنامه ریزی های خود به این امر توجه کنند.

به گزارش‌ایلنا از آستارا، یونس‌رنجکش در دومین‌جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی‌مدیریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آستارا در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: چالش های اجتماعی را می توان با بررسی و برنامه ریزی‌های کارشناسانه دستگاه های اجرایی برطرف کرد.
وی اضافه کرد: پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی تکلیف ملی است و باید همگان در این راستا همت کنند و اگر مدیران دستگاه های اجرایی آگاهانه با مسائل اجتماعی برخورد نکنند، تصمیم ها نمی‌تواند تاثیر گذار باشد.
  وی برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های اجتماعی را لازم دانست و تصریح کرد: تهیه اطلس آسیب های اجتماعی توسط دستگاه های متولی در شهرستان آستارا ضروری است.
وی تصریح کرد: یکی از اقدامات دولت مداخله در بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی بوده و از چهار سال گذشته، بیشترین برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر با هدف برطرف کردن چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.
فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه هر یک از ما با آسیب‌های‌اجتماعی به‌نوعی درگیر بوده و این آسیب‌ها را لمس کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: دروغ‌گویی و پرخاشگری از جمله آسیب‌های اجتماعی هستند که اگر با آن برخورد نشود به ناهنجاری‌های اجتماعی تبدیل می‌شوند.
رنجکش از برگزاری هفته فرهنگی و اجتماعی آستارا در اواخر پاییز امسال خبر داد و بیان کرد: در این هفته ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی و اجتماعی آستارا در حوزه های مختلف در قالب نمایشگاه معرفی خواهد شد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.