به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی اداره کل محیط زیست گیلان به ایرنا، علی محمدپور گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست رودسر با همراهی دادستان این شهرستان، در پایش زیست محیطی رودخانه ها و اراضی کشاورزی توسط یک نفر از متخلفان برداشت غیرمجاز شن و ماسه که بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به برداشت مصالح و موجبات تخریب محیط زیست را فراهم کرده بود، دستگیر و یک دستگاه بیل مکانیکی نامبرده توقیف شد .
وی ادامه داد: این مأموریت در راستای وظایف قانونی و بمنظور نظارت و پیشگیری از جرم براساس مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی و سیاست های کلی محیط زیست انجام شد.
محمدپور همچنین گفت: در راستای وظایف و تکالیف سازمانی و در اجرای قانون شکار و صید و جلوگیری از تخلفات شکار، مأموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست رودسر در مأموریت اجرایی گشت و کنترل مزارع شکارگاهی و پایش زیست محیطی مناطق، یک نفر از متخلفان شکار غیرمجاز پرندگان وحشی را که با احداث دام هوایی در مزارع کشاورزی به شکار پرندگان اقدام می کرد، دستگیر کردند.
وی افزود: از این فرد، یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و تحویل اداره و متخلف برای سیر مراحل قانونی به محاکم قضایی شهرستان رودسر معرفی شد.
شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.