به گزارش روز شنبه روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان به ایرنا ، طی گشت و کنترل مأموران یگان حفاظت محیط بانی چاف و چمخاله، در خصوص تصرف و تخریب تالاب چاف، فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.
سیدامین نجات رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود گفت: متخلف بوسیله یکدستگاه بیل مکانیکی شبانه مبادرت به تخریب و تصرف سه هزار متر مربع از اراضی تالاب چاف نموده بود که مراتب برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع داده شد.
به گزارش این روابط عمومی یکنفر متخلف دیگر نیز به جرم آتش زدن ضایعات و زباله در لنگرود به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی شد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود در این باره گفت : فرد خاطی سابقه آتش زدن ضایعات را داشته و با توجه به تذکرات متعدد همچنان به فعل ارتکابی استمرار ورزیده که با معرفی به مراجع قضایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.
در گزارشی دیگر از این روابط عمومی نیز آمده است : طی گشت و کنترل در تالاب کیاکلایه، تعدادی تور زیرآبی از سطح تالاب و محوطه پارک فجر پاکسازی شد.
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان گیلان، در مأموریت اجرایی اداره حفاظت محیط زیست لنگرود و پاسگاه محیط بانی چاف و چمخاله در پارک فجر لنگرود، نسبت به جمع آوری و پاکسازی دامهای صیادی غیرمجاز موجود در استخر شماره چهارپارک فجر مبادرت نمودند.
سیدامین نجات رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود با اعلام این خبر گفت : این اداره با هرگونه اقدامات مجرمانه در زمینه شکار و صید در مناطق شهرستان برخورد قانونی را بعمل خواهد آورد.
خبرنگار : ابراهیمی**انتشار دهنده : بابایی
6070 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.